Planer på dagen

Det är uppehållsväder ute o det ser ut som solen kikar fram mellan trädtopparna. Planer på dagen finns inte. Jag har ingen aning om vad som kommer ske idag. Jag vill en massa, men troligtsvis blir det inget av det. Vi säger så här, jag tycker att det är såå kul att åka ut o kika lite på olika saker. Sånt man aldrig gör annars. Typ ta med en picnickorg o åka någonstans för att kolla in gamla häftiga monument eller byggnader. Jag toknjuter när jag får besöka vackra kyrkor och vandra i gammelstan.. Men det krävs inte ens det för att göra mig glad.. Jag blir glad bara vi gör ngt som en familj för det händer knappt att vi handlar mat tillsammans. Tråkigt. I augusti är det en familjemedlem (så gott som) som gifter sig i Lund. Det ska bli fantastiskt kul och jag önskar att jag kunde ta med mig Flis o visa en vacker stad. Tyvärr så får hon stanna hemma för att jag vet att hon inte kommer palla bilfärden dit eller hem. Men jag kommer följa med o ta tillvara på en fin stad och helg. Det sista var ju lite OT (off topic) men men.. Ha en fin dag. Nu ska jag hoppa in i duschen o vakna till på allvar.

Kommentarer
Postat av: mamma

inbjudan är på väg

2008-06-22 @ 13:27:14
Postat av: mamma

vi bjuder på resa och hotell om du fixar en pizza på vägen dit eller hem, till lund, du vet

2008-06-22 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0