Lyrisk

Vilken dag. Vilken fantastisk dag! Jag kan inte vara annat än lyrisk när jag reflekterar över dagens händelser. Jag har för det första haft en riktigt toppendag på jobbet. Att bli förskollärare kommer passa mig perfekt. Barn är underbara människor o du kan alltid lita på att det kommer 200% sanning från dem. Jag fick desstuom jobba med min handledare som jag bara ÄLSKAR! Gisela..du är bara bäst. Bättre handledare finns inte, det är jag helt övertygad om. TUSEN tack för allt du ger mig. Flis har varit på dagis idag för första gången på en vecka. Hon rusade in o föll in i leken på en gång o har haft en grymt bra dag. Tack o lov för Gryningen! Fick sluta lite tidigare pga att barnen försvann tidigare än väntat. Ingen vits att sitta själv där då inte. Kom hem o H hade faktiskt påbörjat maten! Inte illa. Tack för maten. Efter maten kom Stefan hem med en..hm..leverans. Det visade sig att dagens positiva anda höll i sig en stund till. Winedelivery så att säga. Stefan..TUSEN tack..Imorgon kväll ska jag öppna den välkyld o njuta....lääääääääänge. Flis tokgillar Stefan. Hon blir alldeles överväldigad när han kommer o det splitter i hela henne. Tokflisen..Gillar att showa o det syns att Stefan gillar henne med.. Nu är det duschdags o sen sängen.. Skönt sliten efter en BRA dag

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som du haft en perfekt dag :P

2008-06-12 @ 21:14:48
URL: http://elilnor.blogg.se/
Postat av: Lina-Fixar din design för ett superpris!

Hoppas du får en skön kväll, :).

2008-06-12 @ 21:15:13
URL: http://higher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0