Hoppsan, höll på att glömma

Okej, det handlar inte om pengar när det gäller att deltaga i stadsloppet. Tack mamma för att du erbjuder att betala startavgiften. Betalar du för det som kommer hand i hand med tortyren? Dvs sjukhusvård (för vrickade fötter, blåsor, mjölksyra och främst av allt andningsstillestånd!) NEEEEEEJ Sara kan bara inte genomföra ngt dylikt. Herregud, det skulle ju chocka mer göra gott. Så tack snälla mamma för att du kände det som din uppgift att få runt mig på det där loppet. Vi säger så här; betalar du och dessutom går runt med mig så kör vi ihop nästa år!

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

hej, jag behöver verkligen hjälp med att hitta lite bra musik kan du inte vara snäll och gå in på min blogg och skriva en kommentar med ett par bra låtar, tack :P

kram <33

2008-06-13 @ 19:11:34
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0