Wow.

Idag har jag gått runt med huvudvärk heeela dagen. När man har ont i magen så är det en sak, men huvudet...wow. Jag fick ett migränanfall på sjukhuset o mådde piss. La mig o vila (hjälpte inte) fick Panodil 1 gr (hjälpte inte) försökte dricka vatten...kräktes bara. Ok, dags att försöka ta sig hem för det där gick ju inte så bra. Bilresan hem är vansinnig, borde inte köra bil när jag mår så där, men vad göra? Tog det så lungt jag bara kunde samtidigt som jag bara ville hem. Kom hem o däckade på soffan. H tog med flis en stund så jag fick sova kanske i nästan 2 timmar alla fall med en våt handduk på huvudet. Nu mår jag sisåsdär..Lite huvudvärk kvar men inget att tala om egentligen, jag är lätt illamående o känner att det blir en tidig kväll. Jobbar dagen imorgon med så jag vill ju vara pigg när jag kommer till jobbet. Annars har det varit en bra dag. Gillar verkligen mina arbetskamrater, de kan lyfta´en när det är motigt. Tack

Kommentarer
Postat av: sanny

ush, låter intek ul. krya på dig

2008-07-21 @ 17:50:59
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: mamma

krya på dig

2008-07-21 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0