Saknat mig??

Hehehe..jag har inte försvunnit eller ngt. Bara jobbat, hunnit med en ikeatur med familjen och rensat garderoben med min lilla familj. Shit vad mycket kläder vi ska göra oss av med. Frågan är..Hur i hela friden ska jag kunna fylla den igen? Jag = minus klädsmak... o pengar :I Flis o pappa har haft en hemmadag, det funkar alla tiders det med :) Min dumma mage har spökat idag med. Förlåt mamma att jag inte sa ngt förrut. Har väl så smått börjat inse att jag måste kolla upp mig. Är inte hypokondriker eller ngt men magkänslan (hahaha) säger att det är värt o kolla upp. Ska bara jobba klart dessa 3 veckor först. Ah..jag överlever tills dess. Det är allsång nu. Allsång är kul o lite av ett måste en tisdagskväll :)

Kommentarer
Postat av: sundai mornins produktionsteam

ofc

jag vill slicka på dina fingrar!

2008-07-15 @ 20:49:36
URL: http://segs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0