Rättelse

Det FINNS dåliga väder. Kollar ut o inser att det har regnat sen jag kom hem igår vid 22.15. Nu är kl 12.47 (på ett ungefär) o no hope for sunshine. Nepp.. Flis sover i mammis säng idag..Vi la oss där o myste en stund efter lunchen o vi somnade nog till båda 2. Min lilla smulis fick en fint paket från mormor o A idag..3-pack trosor... Flisens första trosor o hon vart alldeles till sig o slet av sig blöjan o skulle prova direkt. Väl på så säger hon "kissa toaletten, mamma..." Älskade liten, såklart fixar vi det. Å tror ni inte hon kissade en skvätt? Jag är så STOLT över henne o sen hjälper jag med papper så torkar hon sig, spolar o tvättar händerna. Duktigaste tjejen..*puss, älskar dig smulan*

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sara

ni är välkomna på Jakobs kalas imorgon. Vid 6 halv 7-tiden om det passar er. Det blir lite mat och fika.

Maria

2008-07-07 @ 13:03:45
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-07 @ 13:06:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0