Jag!?

Fick ett litet tips av Natalieb.blogg.se om att man kan sms:a 118100 o fråga VAD som helst. Nyfiken som jag är så var jag ju bara tvungen att försöka. Så jag skrev... Vem är tjejen som skriver gums blogg? Svar: Hon verkar vara en chillad tjej som lever livet med sina barn och sin sambo. Levnadsglad och godhjärtad.. Ok..det enda lilla felet i texten är ju "sina" barn. Har ju bara 1 (som jag känner till) eller räknas min sambos fruktansvärt barnsliga humor som han får till ibland? hehehe..testa vet jag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hrm..man kanske borde testa sin egen blogg? verkar ju lite kul det där ;)

2008-07-02 @ 14:13:06
URL: http://charlotte3.blogg.se/
Postat av: josefin

2008-07-02 @ 14:21:16
Postat av: josefin

är det sant. trode inte det där fungerade. men nu måste jag nog...nyfikenheten vinner över allt :)

2008-07-02 @ 14:21:52
URL: http://essman.blogg.se/
Postat av: mamma

ja,go o gla ska man ju va, och det är du ju

2008-07-02 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0