Inge sugen, mamma

Min lilla Flisfis har gjort det igen.. Hon är mästarinnan på att kläcka lustiga kommentarer. Som nyss tex, Vi sitter ute på en filt på altanen o det låter som flisiris stånkar lite (förljud till baja liksom..)o jag frågar henne om hon behöver bajsa (har ingen blöja på sig). Då säger hon så här " Jag inge sugen på att bajsa nu mamma..." Gumman.. Helt ok, säg bara till när så hjälper jag dig mammis hjärta. Men hallå..Hur många ord som helst i följd!! Jag är världens stoltaste mamma, hon är så otroligt duktig på ord o pratar så rent o tydligt. Det är värt att skrytas om minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är hon? :)

2008-07-24 @ 16:37:49
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: mamma

gissa stolt mormor då?

Grattis till flisans mamma och pappa som gör ett sånt kanonjobb. Ni tror väl inte att allt kommer av sig själv, va? Utan ert engagemang skulle resultatet inte alls se ut som det gör. Stäck på er båda!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-24 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0