hej å hå

Här ligger vi, i soffan som 2 förslappade ledbrutna sårade soldater...Vad vi har gjort? Ätit mat..mäktig mat. Jag gjorde egna hamburgare med fyllning. Så här är det. 1. Jag har köpt en hamburgerpress från Tupperware. (Ja, hur töntigt som helst men också grymt bra produkter) 2. Invigningsdags idag. Plattade till lite färs till en perfect size sen la jag på mozzarellaost o babyspenat. Sen yttligare en skiva kött. Grilla på den en stund så det smälter inuti (ahhh) Servera med lite hamburgerbröd o 2 skivor bacon, den som vill kan lägga lite cheddar ost på innan man trycker på locket. JAg säger bara MATKOMA! Tom flis åt lite (fast mest spaghetti o bacon men ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0