Bara vara

Tänk vad saker inte alltid blir vad man planerar. Jag menar att den här helgen var planerad att fira tillsammans på västkusten först Havets Hus i Lysekil o sen en tur till Göteborg. Lite minisemester men 2 saker stoppade planerna. Det första var brist på hotellrum (Gothia Cup) o det andra var brist på pengar (suprice!). Skittrist, men vad göra? Jag har lovat Flis en tur till Havets Hus..Snart smulan..mamma lovar även om det ska bli slutet av augusti. Vårat 5 års firande blev en lugn kväll med vänner, god mat och bus med barnen. Helt fantastiskt ändå (som vanligt) men ändå inte som planerat. Just nu vill jag bara vara o slötitta på Las Vegas. Snart är det sängdags (ja..jag är en mespropp men även en småbarnsmamma som hållt igång HELA dagen.) Tack alla ni som grattat mig på Sara-dagen. Det blev ingen tårta. Utan kladdkaka o hembakt pizza. Funkade alla tiders :) Jag får drömma om tårtan istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0