Att orka

Hur orkar man ständigt vara på topp? Bekymmerslös, känna harmoni och vara glad? Idag är en sån dära dag. Jag orkar inte. Orkar inte vara glad, orkar inte städa, orkar inte vara Sara idag. Det är för mycket nu, jag känner hur det äter på min inombord och jag vill bara skrika rakt ut att nu är det min tur att få ett brejk. Inte från familjen, det handlar inte om det, det handlar inte heller om jobbet. Jag är glad o lycklig att jag faktiskt har ett extrajobb att gå till. Men jag ger så otroligt mycket av mig själv o det kommer tillbaks som en grov, kletig spottloska i ansiktet på mig. Jag är trött på att det aldrig kommer lossna för mig..Jag vill sååå mycket, varför blir det aldrig min tur????

Kommentarer
Postat av: mamma

kan jag göra nåt?

2008-07-26 @ 13:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0