2 down 1 to go

En dagstur kvar den här veckan, kankse helgen också men det spörrs. Jag är verkligen värd min vikt i guld idag efter det här mastodontarbetspasset. Inte fler timmar än vanligt, men såå herrans mycket mer att göra. Listan kan göras låååång men..det som kan sägas är att tiden mellan 09-14.45 bara sprang iväg. Schupp..bara så där. Hade migränhuvudvärk igår, huga va dålig jag var. Vaknade med huvudvärk inatt, men 2 panodil senare så kunde jag sova gott en stund till. Idag mår jag bra, kände att migränen var på väg tillbaks men det gick att avstyra med panodil 1 gr. Ska väcka smulis nu..Har saknat henne heeela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sojung

vilken musik lyssnar du helst på i sommar?:)

2008-07-22 @ 15:20:32
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0