träningsvärk

Nu vet jag varför jag inte motionerar oftare. Det kallas för träningsvärk av den värre sorten.
Jag var hurtig igår o tog en snabb 35 min promenad med stavar. Töntvarning 10 men va fan..det är ju kul o ha en anledning o svänga loss på armarna.
Idag, ont i rumpregionen som fasen. Sen vaknade jag 05,00 o kunde inte andas för det gjorde ruskigt ont i revbensbågen på höger sida. Därför motionerar jag så sällan. JAG FÅR ONT!! Alltid på de mest udda ställen dessutom. It´s sucks.
En liten fråga jag har är att hur ska jag vilja fortsätta att utsätta mig för smärta ändå tills jag är vältränad nog att slippa den? Här är Saris självdiciplin pinsamt låg.
Åt en muffins igår..Idag straffar samvetet mig med träningsvärk o smärta i revbenen. Dumt val o stoppa i sig den igår men helllllllllllllllllllloooo vad det var gott!!!
Ha en fin dag hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0