tenta time

Igen. Imorgon är det dags igen. Har absolut inte gett upp mitt hopp om att klara denna, men allt detta läsade gör mig bara knäpp just nu. Orkar inte mer- bläddrar lite ikväll istället.
Har varit på en timmespromenad med FLis. MOTION alltså. Jag desutom. Känner mig lite stolt.
Det berättigar den torra tråkiga semla jag proppade i mig på bergvik förrut o allt annat bäs som jag glupsade i mig igår. 2 dagar av frosseri o jag är så less på socker igen. Det är ju bra. Måste ha med mig ngt imorgon till tentan. Hur torr är jag om jag kommer med ett russinpaket, lite frukt o vatten? MEn är det måndag så är det!

Nu ska jag börja sy köksgardinerna. Tror jag, ska mäta lite o greja alla fall.
KL 16 är det mat hos morfar :) har beställt stek med potatis, sås o grönsaker. Ah.. mums.

Längtar efter dig mamma...ska bli kul o se er nästa helg. Saknar dig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0