psykbryt

Jag har gjort en Britney Spears.. Fast kanske inte så illa ändå.
Jag fick ett vansinnesutbrott på min sambo när han vid matbordet bara satt o gnällde över o på mig konstant en längre stund.
Jag skrek till drog näven i bordet och rusade i vredesmod till toan. Grinade lite o var arg en kortis.
Flis ,stackars lilla Flis, vart ledsen o rädd tror jag. Men hon lungnade ner sig när hon fick krypa upp i knät på mig (pappa kunde inte trösta) o äta med mig i lugn o ro.

Konstig känsla nu efteråt o med lite eftertanke.
Jag tror jag fick ut aggressioner från det sista året idag. Jag är ju inte så bra på att ryta ifrån. Sväljer mycket skit innan det tar stopp. Incidenten nyss var en sån situation.
Känner mig som ett ursketet päronskrutt o tom liksom inuti. Bara börja o fylla på igen då..*S*
Tentatime på måndag. Nervös? Mest frusterad över att inte riktigt ha koll om jag gör rätt eller inte. Nervös? Allstå nej, inte nu alla fall. Längtar bara efter EN sak nu. Gottis...Blir en (mist en) semla till helgen, förmodligen en sats muffins (nej ska inte äta alla själv) och en riktigt krämig och kletig chokladbit ala extralarge. *suuuuuuuuuuuuuuuuuuugen*
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0