ja se det snöar!!!

Vi har varit o inhandlat en STOR pulka nu. Hoppas o ber vid de stora vädergudarna att snön får ligga lite så vi kan åka lite Flis o jag.

Mår fortfarande lite tjuvtjockt så att säga...snurrig i kolan.
Ska försöka att ta hand om mitt hem lite. Det har hamnat på efterkälken denna veckan INKL. all denna tvätt.. Jag är nästan helt övertygad om att det är ngn här o fyller på när jag sover. Typ grannen el så. Eller har jag små tomtar i huset? Hm..

By the way.. Satt tulpaner vid dörren när vi kom hem. Tackar o bockar, varför satte du inte ett kort också så visste jag vem du är? Men tack, jag blev glad, Henrik får dåligt samvete för att han köper blommor så ofattbart sällan och Flis ville lukta o sa att de var fiiiiiiiiiina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0