alla hjärtans dag 2

Idag är det som sagt alla hjärtans dag. Lite cheesy kanske, men jag är lite fnissigt romantisk och extra glad idag. Solen tokskiner dessutom och jag mår bra.
Flis ska få ett paket lite senare och överösas som vanligt med kärlek och pussar. Henrik ska också få ett paket. Skrev en sak på hans kort som jag inte riktigt är nöjd med. Inget elakt, men det stämmer inte o är alldles för skönmålande. Kan man tippexa det o ge kortet ändå?
Lite god ungsgratinerad kassler och ris till kvällen och mys i soffan lite senare...Hoppas min familj verkligen förstår att jag älskar dom alla dagar inte bara idag.
Nu är det kaffe i solen som gäller. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0