tuff natt

Flis vaknade 1.15 o ropade efter mig..alltid efter mig aldrig hennes far... Hon somnar om sa H. Nej, det gör hon inte sa jag o mycket riktigt. 10 min senare ropar hon fortfarande. Jag gick upp o in till henne o sa.."VAD?" till min stora förvåning lät det som en halv man som mullrade ur sig ngt. JAg är förkyld o har ont i halsen o mår apa. Flis blev ledsen för hon kände inte ígen mammis röst. Jaja..ska du sova hos mig? Japp, det var så det var o sen började fajten. Dels om sängutrymme, både flis o jag slänger oss mycket i sömnen o flänger hit o dit. Sen om att det faktistk är natt, bäcksvart ute o inte läge att leka tittut. Lite över 2 timmar senare så somnade hon äntligen..Men 2 timmar eller?? TUFF NATT jag säger bara det.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Hoppas du får en fin dag iaf.

2008-08-22 @ 08:11:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0