totalt olikt mig..tro mig

Fick sovmorgon imorse..eller mja. Frågade min sambo om han ville sova idag eller imorgon..(vi ska ha lite kräftmys med flis gudföräldrar ikväll..) IMORGON! å sen gick han upp med ett leende på läpparna. Jaha..Älskade lilla flis..hoppas du sover längre än till 6.30 imorgon..Puss. Vi har alla i denna lilla familj gjort en kraftansträngning denna morgonen o fm för att städa huset. Läs ordentligt. Herregud, tom jag har ju lätt att andas nu ju! Har torkat lister, dragit fram möbler o torkat bakom osv. Är mäkta stolt över mig själv o min familj. Jag har torkat bort saker som jag trodde var permanenta märken. Å nej, så sällan städar jag inte men vissa saker krävde tydligen lite medel som nästan behöver en dödskalle på framsidan. Att tokstäda så här är inte jag. Det är totalt olikt mig o slita ut mig för denna sakens skull, men sååååååå skönt att det är gjort! Well done! Sitter o kollar igenom mina favvosidor här på nätet..måste sätta igång maten..lilla familjen kommer snart hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-30 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0