This day..all day

Flis o jag tog oss i kragen o åkte till bergvik. Blev apoteket o lite andra affärer som sig bör när man har tillfälle för det. Träffade nyblivna andragångs föräldrarna Sandra o Magnus i en affär o fick se tillskottet. Vilken vacker liten tjej.. Grattis o självklart grattis till Joel som numera är storebror! Vi är inte hundraprocentigt bra här hemma det känns o syns. Flis somnade utan problem o sover förhoppningsvis en stund. Jag sitter o kollar på längdhoppsfinalen. Borde gå ut o göra min tomt höstfin. Dvs ta bort alla döda o övervattnade sommarblommor..Men jag vill ju se Carro också..Får springa lite mellan tror jag.. Kanske lite lekparksmys med gumma o Oliwer i em. Vi får se hur pigg smulisen är efter vilan. En sak är säker alla fall. 19.55 står jag på tågstationen o väntar på sötaste Fia. Hon kommer hem under helgen från gbg o är efterlängtad. Ska bli otroligt kul o ses igen. Nästa gång kommer gänget till dig gumman :) This day-all day. Idag är en sån dag, orkar inte äta mat..tog en bit nougat/chokladtårta som svärmor kom med igår. Behöver jag säga o förklara hur fantastiskt god den är? ÅHRGAZM varning ;) Kletig choklad..ME LOVE ALOT. Annars blir det inte så mycket under helgen, förberedelse inför skolstart på måndag o allt det som hör till. Nu är det snart Carolina..Håll tummarna Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du nån bra låt?:)

http://rebbeckaa.blogg.se

2008-08-22 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0