so far so good-eller?

Eller mja kanske inte. Förkylningen blir dessvärre bara..värre. Uh va tôligt..Pallar inte en förkylning just nu. Jag ska vara på allerten när skolan börjar o hur bra går det med det om man är sjuk när skolan drar igång? Bläää Jag har varit duktig o ringt ett ärende som jag skulle fixat för typ 2 veckor sedan, bättre sent än aldrig. Vad händer? Jo, helt plötsligt så får jag huxflux tid för cellprov. THAT SUCKS! Det var ju liksom inte det jag ville. Trevligt, då har man ngt att gå o fundera på till det är dags att gå dit. Inte nog med att det är obehagligt som tusan, kostar pengar gör det med. 100 kr. Vissa saker borde vi kvinnor få subventionerat. PÅ ALLVAR! Sicken seeeeg dag. Måste väl egentligen inte göra ngt idag, men för att kunna andas så måste jag till apoteket. Jaja..bäst o pallra sig iväg så man kommer hem o kan lägga sig på soffan o vila igen. Förlåt lilla flis för att mamma är så ofantligt seg idag..fast..hon ser ju inge pigg ut hon heller visserligen.

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Har DU någon udda plan för helgen?

2008-08-22 @ 10:20:51
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0