Nu är vi på g, vi är laddade..

Nu är vi framme vid vårt delmål 1. Örebro. Min gulliga systerdotter Jeanette är också här, men på väg hem om en stund. Natten förlöpte utan direkta komplikationer, visst att jag kan bli lite vemmelmagig? av vissa saker men är absolut inte känslig på så sätt. Kom hem vid 07,10 o somnade direkt.. Flis väkte mig på allra gulligaste tänkbara sätt med en blöt puss mitt i fejjan! GÔtt.. I alla fall. Dags att strax intaga mitt första glas vin. Blir givetsvis lite singstar senare (som sig bör här hos mamma o A). Bilder saknas har jag förstått. Eh.. nej. Har inte tappat kameran eller så. Men sladden som krävs för att föra över bilderna är såå skumt borta? Blir o verkligen tokleta när vi kommer hem. Bilder på g..så småsmåningom. Ser så fram mot vår lilla roadtripp. Vingåker.. Fan va nice. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin blogg!

Titta gärna in på min nya blogg!

2008-08-01 @ 16:58:47
URL: http://claudiagalli.blogspot.com
Postat av: Karlsson

Blir det mer travolta dräkter till lill Flis? He...hoppas ni får det bra, har pratat med hotellet att det kommer en liten galen famlij så ni skulle få bo nere i källaren! Hehe....



Nä rå ni kommer få det toppen, nu med den efterlägtande frullen!



Kram hälsa H

2008-08-02 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0