nöjd o belåten

Har haft det såå bra idag. Är hundraprocentigt supernöjd o är så där skönt trött som man vara efter en bra dag. Jag har fixat mitt ärende på bergvik så min klänning kommer sitta alla tiders på bröllopet på lördag, jag har fixat bröllopspresent o kort till brudparet (allt inom budgeten) o dessutom har jag hämtat en lycklig liten Flis på dagis. Hon var där 4 timmar idag. Lite lagom med mjukstart efter sommaruppehållet o skönt o komma igång med vardagen lite smått. Vi bjöd in oss till Flis gudmor o gudfar (Lena o Mattias) o blev kvar där en stund. Ses alldeles för sällan o nu ska det bestämt ändras. De bor ju så nära o jag vill att flis hittar dit o har ett litet andningshål där om hon blir sur på sina föräldrar så småningom...(vilket givetsvis ALDRIG kommer hända..hahaha) Det var ett bra val av gudföräldrar. De vet saker som en annan inte vet som har med barnuppfostran, sjukdomar (å där räknar jag ju in granntanta också hon är mycket duktig på det området)amningen som bara krånglade räddade verkligen Lena som en befrielse. Mattias är gullig han med, han vet också mycket saker o han tar flis på ett annat sätt. Han ska lära henne att få lite skinn på näsan :) Det är för mycket H över henne nu..lite mjäk alltså. hihihihi Pappi var en mes när han var mindre...Men det säger vi ju inte högt. Flis var så astrött när vi kom hem. Fnissa o skrattade hejlöst åt allt. Skratt följdes åt av förtvivlat gråt när hon inte fick som hon ville osv. Hon slocknade som ett utblåst stearinljus. Haft haveri med telefon o data idag. Därför har jag varit helt frånvarande o totalt inte kunnat prata med ngn (förutom mob då) eller blogga till min stora förskräckelse! Men sisådär så är allt som det ska igen. Nu är det natten. Imorgon är det tvättdags o packning som gäller. Jippi..snart är det bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0