morgonstund har guld i mun?

Har aldrig varit o kommer aldrig att bli en morgonmänniska. Det är inte det att jag är otrevlig (enl mig) för jag är inte grinig eller sur,men jag har en startsträcka på någon timme innan jag kommer igång. Så nej, morgonstund har inte guld i mun. Även om det beror lite på vad man har att göra o så. Idag vaknade flis 07.00. Tack älskade smulis för att du sov längre än 06.00..Det är en bonus bara det. Men, jag var inte sugen på att gå upp så jag hämtade lilla portabla dvd´n med nickefilm i o en flaska varm välling. Mitt smarta genidrag gjorde att Flis stannade kvar i sängen o kollade film, medans jag slumrade lite till ;) Det gick faktiskt en hel timme innan hon ville gå upp. Ah..lyx. Morgonen kunde inte börja bättre. Ska snart åka till "stora affären!" (Ikea) för att kolla lite grejer. Sen blir det förhoppningsvis lite kompishäng med Josse o Ella-bus.

Kommentarer
Postat av: anna

nej usch jag är inte heller en morgonmänniska. känns som jag är uppe mitt i natten :P

2008-08-06 @ 09:05:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

den har verkligen INTE guld i mun... :P

ha en bra dag!

2008-08-06 @ 09:06:26
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0