Lyx

Lyx för mig kan handla om de mest simpla saker, men som andra tar som en vardagssak. Det handlar om sovmorgon. Varje dag som flis sover längre än 7.30 är ren lyx. Idag sov hon till 7.55! Jag vaknade snabbt av att det dunsade till o sen ropade flis.."Den ramlade ner, mamma!!" VA? Vad, hur, när.. Alldels nyvaken kravlade jag upp o tog mig in till henne. Alldels snurrig står jag o tittar på henne. Hon har fått ner sin lampa fram väggen. Bara skalet så att säga, armaturen satt kvar på väggen som tur var. HAr ingen aning hur hon lyckats med det. Nu ska jag ta tag i en annan lyx, tvättmaskinen. Egen maskin o kan tvätta när jag vill :) Lyx..Kaffe o ett par minuter by myself vid datorn innan man sätter igång med dagens plockande.. Lyx..Förskolan. Underbara barn o personal..Så glad att det är en dag som flis tyckte det var kul o komma dit så lämningen gick utan bekymmer o tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0