jaha..å nu då?

Jag är mätt o belåten, kaffebehovet är stillat efter att Flis o jag har varit o besökt morfar o C på fm. Men nu då?..Är såå sjukt uttråkad så det finns inga ord för det. Skulle kunna läsa bok, men har inte riktigt energin att sätta igång med en ny bok nu när skolan börjat o det är såååå mycket som behövs läsas i första hand. Jag vill så mycket men ôrkar inte sätta igång. Har ett litet projekt som har legat ett tag. Vet vad jag vill, men vet inte hur jag ska få tid att sätta igång med det. Det är en liten bokhylla som är brun/svart o ska bli vit. Dvs slipas o målas..säkert många ggr för att det ska täcka ordentligt. Sen har jag en superfin väggdekoration i form av snirklande blommor så jag ska fästa på den som lite häftig effekt. Det kommer bli snyggt..någon som vill dra tag i det o börja åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0