Frossat färdigt nu o big plans.

Japp.. den sista godisen, glassen och kakan har slinkit ner i min mage för en låååååååång tid framöver. Eller lång o lång.. Jag har en dag i veckan som jag får unna mig ngt på. Unna= inte frossa. Unna= en liten chokladbit (möööörk choklad) eller kanske en kladdig kaka? Mmmm. Sen har jag bestämt mig för att bli lite mer seriös med mitt ut-o-gå-lite-snabbt-tempo-promenader. Linda! Är det du o jag plus the snakes som gäller eller?? *ler* Kan meddela att jag INTE har varit där sen vi hade vår orm-dag. Nu är det lite kyligare...Har ormarna lagt sig o sova än måntro? HOPPAS! Dessutom önskar jag död åt alla grodor. Har sett på tok för många denna sommaren. (läs 2 st) Hm..Mina kommande skolluncher kommer bestå av flytande pulverföda. (BLÄ, så ni behöver inte ens tänka tanken o fråga hur gott det smakar..) Frukt i massor o vatten. Det är ngn som har tjatat på mig i 29 år..tänk om du hade sagt att man får fin hy av vatten.. då hade jag druckit massor (yeah right..) Men ändå. Jag ska köpa pilleriller från Allevo- jag är ju en sucker för sånt dära som ni vet o det tåls att testa på. De ska öka mättnadskänslan o me like that. Jag ska köra hårt fram tills jul- på jul = unna mig rejält=frossa! Men ok, kankse redan nu borde ta en funderare på HUR mycket frossa som är ok o hur många dagar..1 december till 1 januari? Not ok. Mja.. ska vara lika ambitiös som alltid o skriva ett schema över motion o mat. Det håller typ 2 dagar sen skiter det sig.. ALLTID. Nu är det over and out. Ska fira min sista sommarlovsdag med ett glas vin på altanen- Det är jag värd, så det så!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en trevlig helg!

2008-08-24 @ 18:42:50
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Haha åh godis glass och kakor är gott:D:D

2008-08-24 @ 18:48:58
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Då e det du och jag gumman! Hihi blev du inspirerad av min nyfunna löpningsmani?? Imorgon e det jag som drar på mig skorna och sticker ut igen...!

2008-08-24 @ 19:09:45
URL: http://peaceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0