Bra start..tills

En riktig bra start på morgonen innebär för mig en sovmorgon. Jag sover visserligen inte längre än max 8.30 så det känns lite lyxigt o få ligga o dra sig lite. Jag fick sovmorgon idag. Riktigt skönt att mitt pissiga humör som jag hade igår är borta o nu är det en ny dag. Kanonbra start på dagen. Tittar ut med förhoppning om lite sol, eller uppehåll alla fall. Men nej.Här regnar det på som det gjort hela fucking veckan. JAg har ju haft min andra riktiga semvecka nu o skönt o va ledig visst, men hur mycket inspriation har man för att hitta tusen aktivitetet inomhus? Idag måste vi gå ut smulis o jag. Jag pallar inte att åka runt i en bil bara för att göra ngt, eller att sitta inne o glo på Nicke, Laban eller Molly. Flisiris måste aktiveras liksom hennes mammi. PÅ med regnkläderna o ge oss ut en sväng. Jag har inga stövlar, men det får lösa sig ändå. Bra start på dagen tills man kommer upp o inser att huset behöver en makeover. Eller inte total makeover, utan tillägg till det som redan finns. Vet mycket som skulle göra sig fint här hemma, men då behöver man mo´money o det finns det inga tillövers här :( Jaha..Så var det pissiga humöret tillbaks :( Kom ut i köket o inser att vi måste köpa en ny köksmatta..Fatta hur äcklig som helst på undersidan. Blääää. JAg vill också vinna 100 miljoner. Tänk va lycklig jag skulle bli då?? Nej då. Så naiv är jag inte så att jag tror att man kan köpa lycka för pengar. Men allting blir lättare om man skulle kunna ha en hel del pengar kvar varje månad.

Kommentarer
Postat av: Emma

regnar det lika mycket hos dig som här?

2008-08-08 @ 09:17:34
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Ja, så mycket enklare allt hade blivit med 100 miljoner på fickan...

2008-08-08 @ 09:19:51
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Hejsan, besök min blogg och läs Nicoles Lista där jag tar upp intressanta ämnen och diskuterar det :) Kom gärna med förslag på vad jag ska skriva om :)



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-08 @ 09:21:20
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0