Bra boktips

Eftersom jag bara har kunnat läsa på riktigt i 1 år ungefär så har jag massor att ta igen. Nu har jag betat av sommarbok nr 3 o jag är tokstolt över mig själv. Bok nr 3 är Ego Girl av Carolina Gynning. Vilken fantastisk människa o stark kvinna. Med sin drivkraft o motivation så kan hon med säkerhet flytta berg om det vore så. Carolina är cool, medveten och driftig. Hon vet vad hon vill o hur hon ska göra för att få det. Det helt sjuka är ju bara att hon helt osannolikt träffat flertalet av alla skitstövlar på denna jord, men hon har också lärt sig ngt efter varje resa. Om du inte läst boken, gör det. Big Brother-Lina är en skugga av den hon egentligen är. Jag är klart ett fan av hennes verk o henne som person. Mer bitch-feminister till världen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset nu ska jag prova salt i rören!! :)

2008-08-08 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0