Bitchblogging

Har själv bloggat länge nu o det enda jag riktigt har bitchat över är vädret som när det öser ner flera flera dagar i sträck. Men det är så tråkigt med alla bloggar som gnäller på allt. Att ventilera o att gnälla är inte samma sak. Att ta en brejk från bloggandet om det är mycket är bra tycker jag. Det är ärligt o enskilt o markerar tydligt att tack för att ni bryr er, men nu vill jag vara lite själv. Jag o gumma tex, vi ventilerar för vi har så mycket att säga men ingen direkt att säga det till... (?) Men jag blir faktiskt lite less på de som skriver..har så mycket, mår så dåligt och jag vill/vill inte..osv. Är det inne med bitchblogging eller? Jag dissar inte ngn. Alla har rätt till en åsikt, det enda jag säger är att vill ni att vi ska tycka synd om er..skriv då det istället för att gnälla..Jag klarar verkligen inte av sånt. Kan man inte bara få må riktigt bra någongång? Vara riktigt lycklig o glad? Ha en bra dag i skolan/på jobbet? Njuta av trevliga människors sällskap o vara en energigivare istället för energiparasit? Jag älskar skolan, jag är så rätt i mitt liv nu, jag mår så SJUKT JÄVLA BRA!!! Magen har hållt sig under kontroll flera dagar nu, en liten vardagssak som kan göra mig låg, arg och fylld av smärta. Jag har mina finaste nya glasögon som jag bara tokälskar. RIKTIGT FIIIIINA. Jag vågar ge mig själv tid att vara med mig själv och göra det enbart för min skull. Det innebär att jag efter 2 år litar på att personerna i min närhet klarar att ta hand om varandra när jag inte är hemma. Jag är starkare än någonsin..Watch me now..

Kommentarer
Postat av: Grann tanta

Härligt att läsa vad du skrivit!! Du var jätte fin i dina nya glasögon!! o snigel posten haha!! Vi finns på lillerud i morgon ! åker dit till ca 08 .15 Q ska vara med på utställningen som börjar 09 ! Men det andra börjar ju 11 vi kanske ses där!! Du kolla min dagbok på hemsidan lämna gärna en komentar i gästboken eller mejla mig om vad du anser om detta! kram granntanta!

2008-08-29 @ 19:38:58
URL: http://www123minsida.se/hammaroboxers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0