Biblioteket?

Stavas det så? Sitter o ljudar för mig själv, men tycker ändå att stavningen ser knas ut. Jaja, alla fall så tog flis o jag oss iväg till stora bibblan i stan en stund. Flis har aldrig varit där så det vart ju en upplevelse så att säga. Barndelen i bibblan är så mycket mer än bara böcker, det är skapande och fantasi som hägrar. Det var verkligen jättekul o kika in med Flis en regning torsdagfm. Hade först tänkt öppna förskolan men de öppnar inte förrän 21 augusti igen. Det är ju ett par dagar kvar tills dess. På upplevelsesidan finns det fortfarande mycket att hitta på, men hur kul är det att åka båtbuss tex när det ösregnar ute? Alla fall. Vi träffade Nina på Bibblan. Hon jobbar ju där och jag har inte träffat henne på år o dar. Tack gulliga Nina för pratstunden o för kaffe o glass. Vi kommer snart o hälsar på. Nu är vi hemma igen o det är snart läge för mat. Undrar vad det blir för kulinariskt till käk idag? Gårdagens tacopaj eller ngt uppvärmbart från frysen? Hm..Egentligen är jag sååå sugen på pannkakor med sylt så jag tror jag ska kika om det finns tillräckligt med mjölk så är det väl bara o sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0