nu är helgen kommen

Jag har fyllt på o tömt mitt första vitt vin glas. Gott med en avokadosallad o vitt vin.
Jag är trött och skönt medtagen efter en veckas vfu. Mina underbara barn som jag bara skulle kunna adoptera hela bunten.Jag älskar vfu, min avdelning och all personal och stämning. Jag lär mig hela tiden och känner att jag utvecklas till det bättre och blir mer och mer säkrare i mig själv. Allt ( eller ja, det mesta alla fall) känns naturligt och att umgås med barn och helt fantastiska pedagoger gör att dagarna bara springer iväg och att få omges med barnskratt och glädje på dagarna gör verkligen tillvaron meningsfull.

Imorgon ska morfar ta med Flis på I2.marknaden. Helt jättespännande och jag är så glad att de får göra ngt ihop.
Jag, big mama, ska städa. Finns helt otroligt mycket att göra i mitt lilla hus. Förstår inte detta...
Men imorgon blir det ett krafttag. Hoppas att man får hjälp av den man bor ihop med. Jag har inga höga förhoppningar att så är fallet, men det sista som överger en är hoppet...

NU ÄR HELGEN KOMMEN.
Dags för glas nr 2 o servera lite välling till min älskade lilla underbara tjej. Ha en fin helg på er.
*pussa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0