längesen

OJ, blev helt paff när blogg.se la ner sidan för att rusta upp den. Hallå!! Bara så där, vart ska jag skriva då?
Hm. Dåligt.

Mycket MYCKET har hänt sen dagen innan bröllopet. Jesus Amalia. Vart ska jag börja?
Bröllopsdagen var.. med många blandade känslor. Allt var tvunget att klocka när man har lite tidspress. Det gjorde det dock inte. Så klart.
Jag vill inte skriva ut för mycket men jag kan säga att i stora drag så var paniken nära många ggr. Vi vart sena utav den värre graden. H glömde hälften av flis finkläder så jag fick rusa in på bergvik 14.20 en lönelördag INTE BRA ELLER TREVLIGT. H körde alldeles för fort till kyrkan. Men vi hann dit innan brudparet gick in alla fall. Flis var helt otrolig i kyrkan och skötte sig expemplariskt i kyrka o på festen. Hon hade sin vapendragare Alexander där så hon lämnade knappt hans sida under hela kvällen. Sötisar.
Vi hade dock en trevlig em o kväll o jag körde hem i tokregn 23.00. Det tog lite längre tid än att åka dit, men hem kommer man ju alltid förr eller senare.
Vi hade med oss underbara Marie i bilen o hon sov över hos oss. ME like Marie, helt fantastisk människa med otrolig utstrålning. Sjukt härlig tjej.
Vi drack lite öl när vi kom hem så här på ö.a släcktes lampan kl 02.00 :)

På söndag vart lite sightseing till coop. Mamma o A kom o hämtade Marie o passade på att få lite lunch innan de åkte mot Örebro. Mumsig värre o trevligt sällskap.
Sen sova för Flis o kl 16 var det samling hos min farfar John för att fira hans 85 år. Min skruttiga lilla farfar. Han blev glad över se oss. Det var roligt att se han lysa upp en stund. Det har liksom inte varit sig likt sen farmor dog för ett par år sen... Men vi kämpar på. Min underbara faster Kristina axlar en stor roll o tillsammans med faster Maria o pappa så känns det fortfarande väldigt speciellt att umgås. Flis sa gammelfarfar John o tyckte att inte alls var lika läskig som sist när vi var där. Hon sjöng för honom o smög lite på honom när han låg i sängen o vilade. Gammelfarfar sover sa hon... Sötis.
Mycket har som sagt hänt o igår var det kursstart för en ny kurs (kurs 4 i AUO) Jag säger LUS men den heter lärande o kunskapsbildning. Intressant. Jag hamnade i en grupp med 2 saror o 2 sofior :) hehehe

Tupperwareparty igår. Japp, det är ju som det är med det där. Jag är beroende. Tyvärr. Men men.. alltid trevliga Ulla får en att köpa trots platsbrist i skåpen.
Vi var hos Ida. Ida bor i ett hus jag har jobbat i., Det var lite speciell känsla. De har gjort det finare än vad det var förrut, men vissa saker var ju kvar o det är jobbigt för många känslor kom tillbaka. Som tex när jag står på trappan o ringer på. Jag bara väntar på att en stor skällande hund ska komma mot mig o härja o hoppa. :( Huga.
Det kom ingen hund, dock en liten falsettpipande 3-åring vid namn Elvira. Hon var inte så farlig :)
Tack goa gumma för att du följde med mig. Min klippa o älskade syster...
Nej, nu ska jag jaga lite studentlitteratur. Kul!
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0