utgifter

December är en sån månad som drar ett stort likamed tecken till utgifter. Alla dessa julklappar som ska inhandlas slås in, gömmas för att sen göra ngn person lycklig i ca 1 minut för att sedan slänga sig på nästa present.
Maten som ska lagas, lussekatterna som ska bakas, pepparkakorna som ska göras...Vart finns tiden?
Ska snart hämta Flis på dagis, dags för 1½ år besöket. Spruta :(
Stackars lilla underbara flis förlåt, men det ska vara mot ditt bättre välmående och förälngd god hälsa.

Haft föreläsning idag. Energi... jag tappade energin efter ca 1 timme och hörde tillslut bara bla bla bla blabbabla.
Inte bra. Tur att matrialet på 40 sidor finns att skriva ut...
Så är det med det. Vi labbade lite också om energikretslopp el nåt sånt. Mitt brinnande intresse för detta är ju pinsamt.. Slutade inte för en timme sen o har redan glömt bort vad vi gjorde.
Läraren var dock helt underbar. Som plockad ur en 80-tals serie med en liten gäll stämma.

Mamma, lycka till i Göteborg. Vem ska följa med dig denna gång?
Evelina.. ta ett par djupa andetag till nästa labb... Du har ju mig allafall *S*

måste rusa, ska försöka handla lite =utgifter igen...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi...ja, jag får väl lägga band på mig! Bilen gick näääästan igenom besiktningen; en lampa som ska bytas och lite rost. Inget som papsen inte fixar!:)

Ses imorrn gumman!

2007-11-27 @ 21:26:24
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0