Om att skämmas brallan av sig i en affär

Hej o hå. Stod i en affär på bergvik. I Var o varannan affär säger expediten "är du medlem i vår kundklubb???" Antingen så är man el så är man inte. 
I denna butik var jag inte medlem i.. Än.
Ingen favvoaffär men ibland finns det guldkorn som måste med hem. Alla fall, expediten frågar om jag ville va med i kundklubben.. Jag sa ja. "Mailadress tack" säger hon. Här vill jag sjunka genom jorden. Jag har världens töntigaste privata mailadress (i mina ögon).
Å varje gång jag måste säga den högt vill jag bara försvinna på allvar. Jag är 34 år gammal o min adress är så sjukt ocool på alla sätt o vis. 
Såhär tänker jag nu: fucking prio1 ändra/fixa ny stabliare adress asap.
 
Fast hur gör man då med alla kundklubbar som har mesproppsadressen registrerad för bonus? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0