Funderar på nyårslöften

Vad är rimligt liksom, nåbara mål-omöjliga mål-önskemål!? 
Saker som stått på nyårslistan tidigare: börja träna. Dieter av olika dess slag. Börja med-sluta med.. Osv. 
Inför 2014 är det ganska lugnt med mål. Tänkte vara med på vårruset igen fram i maj o springa detta. Detta innebär i sin tur att jag måste löpträna. Jag är lat, funderar vidare på hur jag ska lösa detta. 
Beach 2014 kommehihi vare sig man vill el inte. Flodhäst på stranden är ju sådär kul känsla.. Detta innebär också en form av träning. Jag är lat, måste fundera vidare på hur jag ska lösa detta. 
Resa vill jag. Resa är kul, kanske inte de första 6 månaderna på året då det blir både ljusare o varmare ute. Spara sig lite pengar borde ju kunna fungera för att ta en tripp på en vecka till Kroatien fram på sensommaren/tidig höst? Det är ett rimligt mål. Ett kul mål tom! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0