träd? buske? blomma?

Ja..detta eviga tragglande. Ja, vi har hus, ja vi har en tomt o trädgård. MEN.. jävlarochsatanigatan vad jag inte har två rättså viktiga egenskaper som krävs för ovanstående. 1. gröna fingrar. 2. intresse för buskar, träd el blommor.. I´m sorry liksom. Bäst är blommor som sköter sig själva. Visst, jag tycker det är oerhört vackert när det blommar och ja, jag kan mkt väl rensa en o annan rabatt, men jag vet inte vad som passar vart och hur i helvetti ska man veta vilken zon vi bor i? Nä.. detta med trädgård, intresse o blomsterprakt sparar jag tills jag blir pensionär (om jag lever då..med tanke på det jag driver nu kommer förmodligen ge mig en hjärtinfarkt i förtid..)
Nu är det sommarkrysset, ganska mkt vuxenpoäng på den ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0