Bästa batteriladdaren

Bästa batteriladdaren ever heter Flis. Kvalitetstid och tjejhäng deluxe. Vi har varit på bio idag, smulis o jag. Har sagt det förr o säger det igen.. VARFÖR går jag inte på bio oftare?? Va va va??? För att det är svindyrt är ju bara en liten bifråga, men sen då? Det är ngt speciellt med ljudet, förväntningsstämningen i salong och det obligatoriska biomysgodiset/tillbehören. Vi såg Alvin och gänget 3. Det enda som drog ner betyget var ju dubbningen till svenska. Åh vad jag tycker filmerna blir dåliga med svensk tal. Men själva filmen var så fin och skapade stor feelgoodkänsla. MIn lilla tjej tycker det är fantastiskt kul med bio och det här blivande-6årskrypet-i-hela-kroppen stillades faktiskt under 1½ timme som filmen höll på. Otroligt. Ikväll är det lax på önskemenyn. Bara o fixa för mamman, inga om o inga men. Jag ska ge mig ut o köra bil lite senare också.. hoppas sand/saltbilen hinner ut innan dess. Jag gillar nämnligen inte o köra bil, o ännnu mindre när det är halkigt. Nu ska jag hänga lite tvätt o göra 18 andra sysslor som är sjuuuukt boring innan det är dags att starta upp middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0