Valborgsmässoafton

Ledig dag 3 av 4! Jamen guuud så fint va? Idag är det exakt en vecka kvar tills Flis ska sövas för att ta det sista (förhoppningsvis) benmärg och ryggmärgsprovet. Sen tar det en vecka..innan vi får provsvar som återigen kommer att förvandla/förändra våra liv. Sitter o funderar över detta. Igår, precis när jag skulle somna, kom tuffa jobbiga tankar farandes genom skallen o tårar trängde igenom ögonlocken, fast jag kämpade hårt med att pressa dem tillbaks.. Största oron är redan nu återfall. Tänk om tankar rusar genom mig o jag får som ett tryck över bröstet när jag tänker på vilket helvete min Flis o vi redan gått igenom..Jag sitter o funderar på hur jag ska tackla det här. Förmodligen kommer ett mastodontinlägg på söndagkväll o sen blir det tomt på bloggen i en vecka framöver. Bloggpaus och Facebookfritt från statusuppdatering. Tror jag behöver mina tankar för mig själv då och nu. Snart.. om 14 dagar får vi ett svar som kommer påverka resten av vårt liv. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0