va f*n.. det här har jag ju inte tid med :(

Jag är: varm men kall, har ögon som glittar som diamanter, huvudvärken ALLAN, trött så det gör fysiskt ont i kroppen, jag har ont i magen (laktosont, fast jag inte ätit ngn laktos under dagen..hm..).. gissa diagnos. Jag är inte: piggelin, full av energi el förkyld(än..) Jag vill ha: ett varmt bad (men orkar inte tappa upp ett), te (fast jag egentligen inte är sugen på det), chokladkola alla Dumle-stile o en ny mage. Blir glad av: alla underbara barn man får under äran att dela dagen med på worki, gudmors (Flis) besök med många trevliga o goda nyheter o framförallt samtal med bästa Ballerina. Over and out, vi tar nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0