funderar vidare på livet o döden

Lilla familjen var till Blomsterlandet idag. Den ligger vid kyrkogården på Rud. Då vill jag gå till farmor o farfars grav med blommor. Å så blev det ju. Strålande solsken och det lyste så vackert över deras grav. Jag saknar min farmor så sjukt mkt. Det har varit 8 långa år av längtan efter henne o sorg över att hon inte hann att träffa mitt barn.. hennes barnbarns barn. Min farmor var en fantastiskt fin kvinna. Världens bästa farmor. Jag saknar min farfar också. Det är snart 1 år sen han dog. Vid den här tiden förra året, var man mentalt inställd på vad som skulle ske. Men farfar försvann från oss för länge sen.. Han dog av hjärtesorg, när hans hustru dog. Även om det tog många år innan han kroppsligen och fysiskt försvann från oss. Vid graven idag kommer mkt känslor. Saknar och önskar att de kunde få varit med oss sååå mkt längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0