myser o dagens komplimang

Har sett Bee movie med lilla familjen ikväll. Detta efter att vi åt världens mysmiddag, räkor, bröd, aioli, ägg.. å vin. Tja.. jag drack vin alla fall. Flis o H drack cola. Till räkor hör vitt vin.. like a glooooove baby <3 Måste berätta om dagen. Vi bestämde att vi skulle ta en tur till stan. Det händer typ tja aldrig. I alla fall.. Från allt o ingenting. Mitt körkort o jag firar 10 big ones ihop o vad gäller då? Jo, förnyelse. Nytt kort, ny signatur. Ok ingen big deal.. egentligen. Men det här lilla kortet o jag lär hänga ihop många år framöver så det måste bli bra. Vandrar in med Flis på Expert i Mitt i city. Killen i kassan ler o frågar vad han kan göra för mig. "Ta kort" mumlar jag.. VA KUL!! säger han. Mmm jovisst..(eller ngt) Å sen kommer kommentarern from Hell.. "här är en spegel, om du vill göra dig snygg.." Jo tjenna.. tack o bock säger jag. Schysst! Killen blir högröd i ansiktet o ber mig ta plats på stolen istället (efter en lååång ursäkt). Klick klick.. FLis säger.. Mamma, du är så snygg!!! Aaaaawww.. pluttan <3 Resultatet..lyckat som fan (el inte). Blir inte bra på kort. :( "Le stort!!" säger han.. tja...el inte sa jag. Nu är alla fall alla papper inskickade o om ngn vecka får jag mitt nya körkort i handen. Nu är det andra chansen på 1:an. Bra musik får avrunda denna goa lördag. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0