som sagt.. sista dagen

Om en vecka.. nästan precis just nu.. Då är det avslutningsceremoni i aulan för mig o en herrans massa fler lärarstudenter. På fredag är jag inte längre lärarstudent Sara.. Jag är fröken Sara :) Coolt.3½ år..check liksom :) Jag hade sista handledningssamtalet igår och fick sån otroligt fin kritik o en massa beröm. Idag var tårarna nära hela dagen. Inte av sorg, men av glädje.. Tänk va mycket de har lärt mig de små liven.. å M min handledare.. Vilken fantastisk lärarförebild. Önskar och hoppas att Flis hamnar hos henne när det är dags för förskoleklassen. Då hamnar hon rätt i skolans värld, redan från början <3 Det här med skolan har ju inte legat sådär värst högt upp på min lista.. En egen taskig skolgång gjorde väl att jag inte direkt sökte mig till skolan i de tidigare praktikperioderna. Säger så här: Jag känner enorm lycka. Alla de handledare som jag har haft lyckan att ha, har varit fantastiska på sitt eget sätt och vis. Jag har lärt mig av de bästa så att säga. Så.. är jag redo nudå o ta steget ut o vara fröken? Ja, nu är jag klar med skolan.. Jag är inte färdiglärd. Det tror jag aldrig att man blir.. men det är nu jag vill samla på mig arbetslivserfarenheter..testa det vi lärt oss i utbildningen o köra på. Arbetslivet..HERE I COME!!

Kommentarer
Postat av: Mari M

Yes, snart är vi klara! Tänk när vi satt där första daggen, minns du? Vi satt bredvid varandra o började prata, vi fick så bra kontakt direkt o jag kände att den tjejen kommer jag att vilja bli vän med. Vilken tur att jag fick dig till vän Sara, o nu är vi klara fröknar, helt otroligt! Ses på fredag om inte förr, kramis!

2011-01-15 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0