från bra, bättre o bäst.. till illa, sämre och sämst :(

Fick många timmars sömn inatt. Älskart! Det händer så sällan att man får sova länge och ta igen förlorade sömntimmar. Fast man kanske inte kan ta igen förlorad sömnm bara sova igen? I alla fall.. vi är många som inte riktigt fungerar utan riktig sömn. Denna arbetsvecka går nog till historien över att vara tuff. Jag känner att det är skönt med ledighet o dagarna 3. I alla fall. Det där var ett litet sidospår. Från bra till skit alltså. Borde ha insett redan imorse att denna dagen skulle bli lite sådär. Mitt i tekakebaket så vrålar Flis "mamma.. det STINKER, vad bakar du egentlige???" Tjo, tack för den liksom. Öppnar ugnen, för ja.. det luktar lite underligt. Då puffade det ut en herrans massa rök ut ur ugnen. WTF?? NÅGON har lagt ett grytunderlägg i kork i ugnen o det luktar inte nyponros av den så att säga. Slängde ut den på altanen.. fy tusan. Tekakorna blev mmmmmmumma, men efter började det braka utför på riktigt. Magen.. denna fruktansvärda mage som jag har.. Någon vänlig själ som vill byta med mig? Idag vete tusan vad jag gjort för fel.. men ont så in i helvetti har jag :( Hade tänkt o fixa o dola ltie här hemma ikväll.. Men här ligger jag på soffan o kan inte röra mig utan att det krampar o gör ont :( Skit också. I eftermiddag fick jag för mig att åka till IKEAaffären. Tog ett varv, sen ringde gumma o då gick jag tillbaks till entrén o tog ett varv inkl kaffe och fikapaus med gumma. Magen var inte att leka med när jag satte mig i bilen. Ringer hem o frågar vad vi ska äta. MÅSTE HANDLA innan jag åker hem. Jamen hej på den. Magen skrek o jag ville bara gå dubbelvikt inne på coop, men det kan man ju inte göra. Men jag lovar. Det blev ingen storhandling idag. Kött, sallad, vit choklad, pot.gratäng o cocktailtomater. Thats it liksom. Ut i bilen o önskar mig en snabbspolingsknapp så jag bara behöver blunda för att komma hem.. Kom hem tillslut. Dog på soffan tills maten var kvar. Efter maten..Helvetti.. måste hänga en tvätt :( Efter det dog jag i soffan igen. Har stundtals jävliga problem med min mage. Men jag har tittat upp det o tydligen är det inge fel på den, mer än laktosintolerans då. Det räcker till, men det här andra onda då?? När ska det ge sig? GAAAAH...FF död på soffan i detta nu. Kul. Kanske en favorit i repris o läggs sig 21 idag också?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Testat LCHF? Vet flera medmagproblem som blivit hjälpta av det. Senast nu en kompis (40+) som haft IBS sen hon var 18. Tre dagar på LCHF och hon var bra.

Lycka till!

2011-12-28 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0