snark i solen

Jag var riktigt trött när jag kom hem idag. Det känns i kroppen att man jobbar o framförallt håller på att forma en ny grupp. Tur är ju att jag har så otroligt goa kollegor o vänner. De livar upp min dag o jag bjuder alltid på ett leende el 2. Bemöt andra som du själv vill bli bemött vet du. Lär som du lever osv- men faktiskt. Dagen o livet blir så mkt bättre o roligare om du möter dagarna positivt o tänker en glad tanke el två innan du kliver upp ur sängen på morgonen. Tex, klockan ringer tidigt tidigt (för du har öppning)..du har sovit skitdåligt o känner att du skulle kunna ge en högerarm för att få sova en timme till. Istället för att tänka fan va surt, orättvist o jobbigt.. tänk så här..(bara ett tips) jag har ett jobb som jag trivs otroligt bra med, goa o glada kollegor, underbara barn, jag har faktiskt ett jobb att gå till och imorgon är det någon annans tur att gå upp tidigt ;)Ett mynt har alltid 2 sidor vet ni. Men alla fall. Snark i solen var det ja. När jag kom hem hade lilla familjen fixat fika o kaffe. Det är kärlek det. Tog lite wienerbröd o en kopp kaffe, satte mig o mumsade i en solstol o när det var klart blundade jag en liiiiiten stund. Snark i solen liksom. Uuuuh va skönt det var.. solens varma strålar mot kinden. Gillert! Nu är det gôtt fredagshäng i soffan med Flis som gäller. Byggarebob sitter o lyssnar på en skiva han köpte idag. Vem köper skivor nu för tiden? Hm.. jaja.. trevligt för honom. Flis o jag slappar i soffan framför en disneyfilm på 4:an. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0