vilken vecka, tack lov är den alldeles snart slut

Pajade glasögon, pajad lilltå o sjukhusbesök 5/7 dagar denna vecka, plus att jag har varit mensapa..aldrig ngt kul med det liksom. GIVE ME A FUCKING BREAK! Dagen: Efter frukost inser vi att Flis nattlinne är nerfläckat av blod/var/sårvätska. Ok.. Say what? Vågar man lyfta på nattlinnet o kika efter el? Ringer till 12:an. Ooook, vi åker in. De tvättar rent o helt plötsligt börjar det blöda..igen. Omläggning o de tar en odling för att se om det är nya basillusker på g. Mitt hjärta hoppar dubbelslag..Jag är rädd att det är ngt.. Fy, tiden går sakta till dess man får resultat. Återkommer imorgon. Några bra saker har ju dock hänt under veckan. Utskrivning på onsdag em fr 12:an, Ett G (med lite korrigering) på examensarbetet och idag.. Värsta roliga halloweenparaden. Flis som sötaste lilla häxan någonsin o jag som..en åsna? El inte. Men det är av barn o alkisar man hör sanningen. Bildbevis kommer. Vi har dessutom fått ett rensaryck härhemma. BORT BORT BORT med allt som tar för mkt plats o onödiga ting. Rens is the shit. Fortsättning följer. Å snart är väl väggen mellan vardagsrum o kontor ett minne blott (tack o lov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0