Say what??

En liten överlycklig Flis hämtade mig (tillsammans med sin far då) igår i skolan. JAG HAR FÅTT EN RÖD MOTORCYKEL MAMMA!!! Å EN HJÄLM!!! Say whaaaat!? Från början: H tyckte Flis skulle ha en 4-hjuling. Jag sa HELL NO. Frågan la sig en stund. Ett par veckor senare: H kommer hem med broschyrer om 4-hjulingar. Jag säger HELL NO..risker, cvk, olycka blablabla (aka kärringtjat..)Ett par veckor efter det: ojoj, säger han en kväll likt många andra med datorn i knät. Vad säger jag? jag har visst vunnit en budgivning på tradera?! VA? Vad har du klickat hem? En röd 4-hjuling!!?!?!? SAY WHAT? (lägg därtill en herrans massa kärringtjat i falsett ton) Jag blev sur. Jag blev arg. Grrr...Dagen igår: Ja gissa vad? Den kom. Den är liten, röd (lite söt) o hon har fått en offroad hjälm i vitt o svart. Gillar jag? HELL NO. Här är anledningen: Gör hon sig allvarligt illa... om än bara faller av, förlåter jag honom ALDRIG.. Tro mig. Jag tycker att hon är för liten för en 4:hjuling. Flis tycker eftersom hon är 4 år ska hon ha en 4:hjuling. Logiskt va=?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja de där grejerna är inte att leka med. En kompis till mig har en till sina grabbar o även om den äldsta är 9(tror jag) känns det för mig jättejobbigt att se när han far fram. Nu vet jag inte hur stor hennes är men denna är ganska stor men ska ändå vara till barn...

Lycka till! Kram

2010-10-20 @ 23:08:31
Postat av: mamma

oj, oj, oj! du var väl tre när du fick din första snöskoter

2010-10-21 @ 06:09:29
Postat av: GT

BRA MORSAN!!!!!!! Klart Flis ska ha en 4 hjuling!!!! Hon såg LYCKLIG ut i går när hon körde!!!Smög på henne :))))))))Men jag förstår din oro iof! Men som sagt Lite utmaningar som är roliga måste hon ha oxå!!! Tänk på häst ryggen den är minst lika farlig den!!!!Du får bli sur på mig nu m den jämförelsen !!! Jag gillar hästar o det vet du. Bäste i 4 an . Kramar från 2 an

2010-10-21 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0