keep calm and carry on

Ord som alldels nyss dök förbi på min dataskärm. Det där lugnet har lagt sig över mig nu när Xet är inlämnat. I will carry on.. för det är snart slut. 3½ år. Omg. (Omg står inte för omgående.. det står för OHMYGOD!) Snart kan jag lägga till en yrkeskategori i mitt cv. Jag är ju undersköterska då jag läste omvårdnadsprogrammet på Vårdgymnasiet. Jag är ceritfierad massageterapeut med inriktning på friskvård, sen 2001 då jag tillbringade 6 intensiva månader (varannan vecka) i Linköping. Och nu alldeles snart.. förskollärare liksom efter 3½ år på Karlstad Universitet. Säg den arbetsgivare som inte vill ha mig då???! (Hoppas jag alla fall) Fredagmorgon nu. Gillar fredagar. Gillar denna fredag mer än andra. Ikväll är det After (x.et) work fast lite modifierat. Skönt häng väntar med några av de goaste tjejerna o sen lite party på det då.. Jomensåatt...Gilla gilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0