Sparlåga

Det är ett nytt favorituttryck hos mig just nu. Jag går på sparlåga, förvänta er inget avancerat eller roligt.. Jag orkar inte. Pratade med vår kurator idag. Hade ju hoppats på liiite mer tid, men så vart ju inte fallet. Men jag förklarade alla fall att jag har slut på ord o jag vet inte hur jag ska ta mig vidare. Dagen idag har alla fall gått bra. El, bra i våra ögon innebär att det är inte panikskrik och snetändning på uppvaket eller inför sövningen. För ledsamt är det, orosklumpen i magen finns där sen igårkväll (hos mig) och nu är Flis mitt uppe i mantrat att hon ska ha stick i fingret kl 11!!!! imorgon fm. Jag kommer få höra detta om sticket resten av dagen, kvällen o natten när hon ska upp o kissa. Psykiskt tjatande? Jo.. jag tackar. Sen.. när det sticket är gjort så kommer spruta i benet. Riktigt underbar tisdag i sikte va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0