Trött i huvve.

Heldag i skolan idag. Jisses.. mycket bra diskussioner I LIKE. Nya intressanta lärare.. spännande, spännande. Har hållt mig nära ängel S idag.. du ger energi o sprider glädje min vän. Direkt efter skolan 16.00 mötte jag upp Maria för lite påskshopping på Willys. Var vi ensamna? Typ.. NEJ! Usch.. jag kan bli riktigt hatiskt mot människor som kör på mig med vagnar, knuffas o buffas. Seriöst.. går det fortare då eller? Suck.. JAg har toklängtat efter min Flis idag. När jag kom hem så ville jag bara mysa.. Minus allt tjat ikväll o bara vara o mysa. Sagt o gjort. Bästa kvällen på länge.. bara vi girls. Men jag är trött såå trött. Morgondagen kommer att bjuda på ett besök på Flis förskola o sen på kvällen middagsdejt med sambon o några vänner på Pitchers. Ska bli mkt trevligt. Så därför är det over and out nu om jag ska orka med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Sara! Nu var det länge sedan som vi pratade. Antar att ni har fullt upp, följer ju bloggen här.



Vore trevligt om vi kunde ses ngn dag.



Kramar Jossan

2010-03-31 @ 21:26:11
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Josefin

va härligt det låter gumman!!! :)

2010-03-31 @ 23:02:43
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0